Veïns del centre històric de Balaguer han avisat que la plaga de coloms que han patit durant tot l’hivern encara persisteix i que ara, a més a més, han començat a pondre ous, de manera que la població d’aus superarà en breu les 8.000 que es calcula que hi ha actualment.