Unes 400 persones s’han mobilitzat aquest dijous a la tarda a Banyoles per reclamar que no es tanqui l’escola Camins. Les famílies s’han concentrat a les portes del centre educatiu -en barracons- i s’han desplaçat a ritme de tambors i sota els lemes ‘Cap escola es tanca’ i ‘Salvem Camins’ fins a la plaça dels Països Catalans, on han llegit un manifest i han fet un berenar popular.