Una setantena d’alumnes de l’Alt Urgell i el Jussà han participat al primer congrés científic organitzat pel programa Investiga.edu a la Dinosfera de Coll de Nargó. Els joves han exposat els seus treballs científics sobre el jaciment de la Senyora de les Muntanyes de Sallent (Alt Urgell), descoberta fa 20 anys.