Foto: Xavier Capdevila
En aquests moments, la Marxa de Resistència 7 Cims, organitzada pel Centre Excursionista del Penedès, ja recorre les muntanyes de la comarca. Ha donat el tret de sortida aquest matí a les 6.30h des de Torrelles de Foix.
Prop de 700 participants han iniciat la marxa, que recorrerà 53,8km per la comarca i alguns dels seus cims més importants. Els participants descobriran gairebé sis quilòmetres de nous camins i corriols. A més, aquesta vegada pujarà per primera vegada al cim de Solanes i al Turó de Sant Joan.