El Drac de Sant Martí i els seus Gegants tornaran a ballar aviat gràcies a la iniciativa de diversos martinencs i martinenques.

Pel que fa als Amics del Drac, entitat fundada el 1985, torna a estar operativa gràcies a un grup de joves. Des de l’Ajuntament han ofert el seu suport i celebren que “el jovent s’impliqui en la recuperació d’entitats, en un moment en què precisament s’estan perdent per manca de voluntaris”.

Diumenge passat, dins dels actes de la festa de la Santa Creu, els Amics del Drac van fer la seva presentació oficial.

Pel que fa als Gegants de Sant Martí, Pere III el Cerimoniós i Sibil·la de Fortià, tornaran a ballar gràcies a la Nova Colla Gegantera de Sant Martí Sarroca. També van fer la seva presentació el passat diumenge. L’Ajuntament ha felicitat els voluntaris de la iniciativa per “recuperar les entitats culturals, esportives, d’esbarjo i de qualsevol altra naturalesa del nostre municipi, amb el desig de tornar a col·locar Sant Martí Sarroca com un dels pobles capdavanters en matèria d’entitats, com ho havia estat anys enrere”.