El ple de l’Ajuntament de Sabadell ha aprovat aquest dilluns i de manera inicial l’Ordenança de Civisme i Convivència, que castiga amb sancions de fins a 1.500 euros aquelles activitats o accions que suposin un greuge per a la resta de ciutadans.