L’Estació del Nord de Barcelona ha quedat reoberta aquest diumenge al vespre després d’estar desallotjada unes hores en haver-se trobat una maleta sospitosa dins d’un autocar.
L’Estació del Nord de Barcelona ha quedat reoberta aquest diumenge al vespre després d’estar desallotjada unes hores en haver-se trobat una maleta sospitosa dins d’un autocar.