Renfe ha emès 60.000 abonaments recurrents sense contacte gratuïts en dos dies malgrat la incidència registrada aquest dijous a les màquines d’autovenda, segons han indicat fonts de la companyia. L’avaria s’ha produït al software dels aparells i impedia que alguns usuaris poguessin adquirir els abonaments de Rodalies per al segon quadrimestre.