Més d’una vintena de cotxes van aparèixer aquest diumenge amb els vidres rebentats a Lloret de Mar (Selva). Segons ha avançat el Diari de Girona i ha confirmat l’Agència Catalana de Notícies, els Mossos d’Esquadra han obert una investigació per intentar esbrinar qui hi ha al darrere.