L’exposició pel 25è aniversari d’El Cargol va tancar portes al vestíbul del teatre Casal el passat dijous. Centenars de persones han passat per la mostra, que exposava un recull de notícies de la comarca dels darrers 25 anys.

Tot i que l’exposició va tancar portes a Vilafranca, encara hi haurà possibilitats de veure-la. Amb l’objectiu que tots els penedesencs i penedesenques tinguin l’oportunitat de visitar-la, la mostra serà itinerant i s’instal·larà a diversos municipis. Actualment s’ubica a Mediona. Ha quedat instal·lada entre l’Ajuntament de Mediona, el Casal d’Avis i el consultori mèdic. S’hi podrà accedir pràcticament tot el dia lliurement. 

Aquest dilluns, el fundador d’El Cargol, Josep Barella, i l’alcalde de Mediona, Servand Casas, van reunir-se per fer el relleu i lliurar els materials de l’exposició.