L’assemblea de la comunitat de Regants de la Zona Oriental de la Terra Alta (REGZOTA) ha aprovat la construcció d’una planta solar de 5 MW, la més gran vinculada a una xarxa de regadiu de Catalunya. Es construirà a l’estació de bombament 1 i costarà 7 milions d’euros.