El GironaHub ha celebrat aquest dijous al migdia els deu anys de col·laboració entre Reempresa, una iniciativa de la patronat Cecot i la Fundació Autoocupació, i la Diputació de Girona.
El GironaHub ha celebrat aquest dijous al migdia els deu anys de col·laboració entre Reempresa, una iniciativa de la patronat Cecot i la Fundació Autoocupació, i la Diputació de Girona.