Els Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Urbana de Badalona han fet aquest dimarts al vespre un dispositiu conjunt d’entrada i registre en un club cannàbic sense llicència al barri de la Mora de la ciutat, en el qual han confiscat 2 quilos de marihuana i 1,2 quilos d’haixix.