La Catedral de Girona ha acollit aquest diumenge a les cinc de la tarda l’ordenació episcopal i l’inici del ministeri de fra Octavi Vilà com a bisbe de Girona, després de dos anys amb el càrrec vacant per la mort de Francesc Pardo.