Els Mossos d’Esquadra van denunciar penalment dissabte un home de 39 anys per circular a 195 quilòmetres per hora per la C-14 al terme de Ciutadilla, a l’Urgell. El van enxampar gràcies a un control preventiu que es va instal·lar al quilòmetre 59 de la via, en un tram on la velocitat màxima permesa és de 90 quilòmetres per hora.