Els conductors d’autobusos de Monbus i Julià, que opera al Baix Llobregat, s’han concentrat davant del Parlament per reclamar “recuperar” els drets laborals d’abans de la subrogació (produïda el juliol de 2022 de l’anterior empresa Oliveras).