El Govern ha constituït aquest dilluns a la tarda la Taula de coordinació dels ports de Catalunya, un nou òrgan que ha de servir per establir col·laboracions i projectes comuns entre tots els ports catalans, inclosos els d’interès general de Barcelona i Tarragona.