Els Agents Rurals i els Mossos d’Esquadra han denunciat penalment una persona per irrompre al jaciment ibèric de Coll del Moro de Gandesa i apropiar-se de restes de valor històric gràcies a l’ús no autoritzat d’un detector de metalls.
Els Agents Rurals i els Mossos d’Esquadra han denunciat penalment una persona per irrompre al jaciment ibèric de Coll del Moro de Gandesa i apropiar-se de restes de valor històric gràcies a l’ús no autoritzat d’un detector de metalls.