Els Bombers de la Generalitat han donat per controlat aquesta mitjanit l’incendi que cremava al costat de l’estany de ca l’Aragonès de Vila-sana (Pla d’Urgell), segons ha informat el cos d’emergències. El foc havia quedat estabilitzat poc abans de les nou de la nit d’aquest dilluns.