Adif retirarà dos passos a nivell de la línia R16, a Móra la Nova (Ribera d’Ebre), i la línia R4, a la Granada (Alt Penedès). A Móra la Nova, a uns 700 metres del pas a nivell actual, es demolirà el pas inferior que ja existeix i se’n construirà un de nou, més gran i amb estructura de formigó, per garantir també la circulació de maquinària agrícola pesada.