800.000 persones han acudit al Síndic de Greuges en els 40 anys de trajectòria que ha complert la institució. Aquest dimarts s’ha celebrat el quarantè aniversari de l’aprovació de la llei del Síndic en un acte en què han participat més de 250 persones a l’Hivernacle del Parc de la Ciutadella.