El Departament d’Acció Climàtica ha iniciat la restauració de 70 explotacions d’extracció de minerals com pedreres, argileres o guixeres que han quedat abandonades els darrers anys. L’objectiu és rehabilitar-les i permetre que passin a ser, de nou, un espai natural visitable per a la ciutadania.