El Parc central acollirà, el proper diumenge 12 de maig, la 3a edició de l’Igualada Ioga Músic. Per tercer any es reedita de nou aquesta iniciativa de l’àrea d’Esports de l’Ajuntament d’Igualada que implica a aquelles persones de la ciutat que ja practiquen regularment aquesta disciplina.