El sector turístic gironí ha mostrat la seva indignació aquest dijous per les pintades en diversos establiments en contra de la presència de visitants a la ciutat que es van fer en la manifestació de l’1 de maig. Els empresaris critiquen que s’aprofiti la protesta per “causar danys i perjudicar la imatge de la ciutat”.