Les línies R2 i R11 han patit afectacions des de l’inici del servei i fins a les 7.01 hores per un nou robatori de cable de coure al tram entre Mollet i Montmeló, segons ha informat Renfe.
Les línies R2 i R11 han patit afectacions des de l’inici del servei i fins a les 7.01 hores per un nou robatori de cable de coure al tram entre Mollet i Montmeló, segons ha informat Renfe.