Els sindicats tornaran a sortir al carrer arreu de Catalunya aquest dimecres 1 de maig, Dia del treballador, per reclamar millores en les condicions laborals de la classe obrera. Les principals organitzacions sindicals aixecaran la bandera de la reducció de jornada i la defensa del poder adquisitiu alhora que denunciaran la crisi de l’habitatge i conflictes globals com el de Gaza, que tindrà un protagonisme especial.