El Departament d’Interior ha suspès de sou i feina els quatre agents dels Mossos d’Esquadra condemnats per l’Audiència de Barcelona per agredir i detenir un jove durant el confinament per la pandèmia de la covid-19, segons ha avançat la Cadena Ser i han confirmat a l’ACN fonts del Departament d’Interior.