Els Bombers de la Generalitat han donat per extingit l’incendi en una nau del polígon Badalona Sud cap a les 1.17 hores d’aquest dilluns, segons ha informat el cos d’emergències. Els Bombers van rebre l’avís a les 18.35 hores de diumenge per un foc a l’empresa Ferimet Badalona -una ferrovelleria-.