Montserrat celebra aquest dissabte el dia de la seva Mare de Déu i centenars de turistes han aprofitat l’ocasió per visitar el Monestir. Tot i que no s’han registrat cues per accedir a la Basílica, ja que l’entrada es fa amb reserva prèvia, el pàrquing ha estat pràcticament ple tot el matí, i les places hoteleres del recinte registren plena ocupació.