Ahir a mitjanit es va donar el tret de sortida a la campanya electoral de les eleccions al Parlament de Catalunya, que tindran lloc el diumenge 12 de maig amb la tradicional enganxada de cartells.
Els socialistes, amb l’alcaldessa de Santa Margarida i els Monjos, Imma Ferret, al número 16 de la llista per Barcelona, iniciaven l’enganxada de cartells des de la Plaça Penedèsa amb l’eslògan “Força per governar”.
Junts + Puigdemont per Catalunya també va escollir la Plaça Penedès per enganxar els primers cartells. Hi va ser la vilafranquina, Montse Ortiz, que va en el número 15 de la llista per Barcelona i l’eslògan escollit és “Catalunya necessita un lideratg”e.
ERC va ser a la rambla de sant Francesc. La diputada i exalcaldessa de Gelida, Lluïsa Llop, ocupa el número 14 per Barcelona. L’eslògan és “Al costat de la gent”.
La CUP començava l’enganxada de cartells a la plaça Jaume I, amb la participació dels candidats vilafranquins, Otger Ametller, que va en el número 18 de la llista i Marta Soler, en el número 59. L’eslògan de campanya és “Defensem la terra”.
Els Comuns Sumar iniciaven la campanya al carrer de la Indústria, davant de la Capella de Sant Joan. El coordinador territorial de Comuns al Penedès, Ramon Arnabat, va en el número 10 de la llista per Barcelona. L’eslògan de campanya és “La Catalunya que ve”.
El Partit Popular té com a eslògan de campanya”Volem una Catalunya de primera”. A la llista del PP hi són la quintinenca Raquel Valls en el número 2, la sadurninenca Carmen Díaz en el 29, Erik Gutierrez en el 32, el pontonenc Jorge Diaz en el 71 i l’alcalde de Pontons, Josep Tutusaus, en el número 80.
Finalment, Ciutadans va realitzar l’enganxada de cartells a la Plaça del Penedès. El seu eslògan és “Dentenlos”. La candidata número 10 per la llista de Barcelona és Cristina De Pelegrí i l’exregidor de Vilafranca, Eladio García, va en el número 32 de la llista.