El Zoo de Barcelona provarà un sistema per reutilitzar l’aigua sobrant de la neteja de les instal·lacions. La iniciativa forma part del projecte ‘Gestió de recursos hídrics en instal·lacions zoològiques -FIT4USE Tecnologia de recirculació d’aigües’ finançat per la Unió Europea a través del programa LIFE.