El conseller d’Interior, Joan Ignasi Elena, ha assegurat que Amposta “és una ciutat segura” i que ha tingut una xifra de delictes en la mitjana del país, tot i l’increment del 34% de l’any passat. Per revertir aquest augment de la delinqüència, sobretot del nombre de furts, la Junta de Seguretat Local d’aquest dimecres ha acordat incrementar la presència i actuació policial al carrer i reforçar la percepció de seguretat ciutadana.