L’Ajuntament de Mataró ha retirat aquest dimecres un total de 35 peixos que hi havia a la font del parc Central i que estaven en perill degut a les restriccions de la sequera.
L’Ajuntament de Mataró ha retirat aquest dimecres un total de 35 peixos que hi havia a la font del parc Central i que estaven en perill degut a les restriccions de la sequera.