“He notat que hi ha més ganes de votar amb tot el que està passant a Ripoll”. Ho diu la Fàtima, una jove de 22 anys que no podrà emetre el seu vot perquè encara no té la nacionalitat espanyola.
“He notat que hi ha més ganes de votar amb tot el que està passant a Ripoll”. Ho diu la Fàtima, una jove de 22 anys que no podrà emetre el seu vot perquè encara no té la nacionalitat espanyola.