Dissabte a mitjanit començava una vaga general convocada pel sindicat UGT a la Mancomunitat La Plana. Des de l’ens supramunicipal xifren el seguiment en un 4% -un 11% al servei de recollida residus-, mentre que el sindicat defensa que la vaga ha estat secundada pel 100% dels treballadors del torn de nit del servei de recollida.