Diversos usuaris de l’R2 Sud de Rodalies que aquest diumenge han passat per l’estació de Cunit han mostrat confusió, sorpresa i indignació per la reestructuració d’horaris amb motiu d’obres a la infraestructura. Renfe va iniciar ahir dissabte diversos canvis que afecten la circulació tots els caps de setmana fins a finals de maig.