Els mataronins The Tyets han arrencat aquest dissabte al vespre a l’espai de can Guitet de Montmeló la seva nova gira que porta per nom ‘Tornem a casa’. Es tracta de l’espectacle més gran que la banda ha fet fins ara amb una proposta totalment renovada que compta amb un nou sistema de llums i làsers.