Uns 180 alumnes d’ESO, batxillerat i FP d’arreu de Catalunya distribuïts en 30 equips han llençat petits satèl·lits des de l’aeroport de Lleida-Alguaire aquest dissabte en el marc de la fase classificatòria estatal del concurs CanSat de l’Agència Espacial Europea.