Més d’un centenar de persones s’han concentrat aquest dissabte a Tarragona per instar el proper Govern a declarar el Camp de Tarragona zona de protecció especial (ZPE). La plataforma Cel Net ha impulsat l’acció per demanar ampliar la regulació legislativa sobre la contaminació, especialment pel que fa a les immissions d’òxid d’etilè, benzè i butadiè.