Els Mossos d’Esquadra van desmantellar l’11 d’abril passat una granja de criptomonedes a l’Aldea (Baix Ebre) eu una nau industrial del polígon Estació de Mercaderies. Els investigadors van posar-se en marxa després de tenir diverses informacions que a l’interior de l’immoble es duia a terme una activitat que consumia una gran quantitat d’electricitat de forma fraudulenta.