La Guàrdia Civil ha detingut dues persones i ha desmantellat una plantació de marihuana en una operació que ha portat a terme aquest dilluns a Mataró (Maresme), segons ha informat el cos policial. El dispositiu estava format per agents de la Guàrdia Civil de Premià de Mar, amb el suport de la Unitat de Seguretat Ciutadana de Barcelona i la Policia Local de Mataró.