El repertori de Núria Feliu ha estat el protagonista del concert que ha acollit el Palau Robert aquest diumenge al migdia. La Big Band de Granollers ha homenatjat una de les grans veus de la música catalana i ha interpretat temes com ‘Ja us he reconegut’ o ‘La millor orquestra’.